جمعه سیاه دیجی کالا و تجربه خوب و بد

جمعه سیاه یا black friday دیجی کالا !؟

خوب یا بد مسئله این است

بعد از مدتها منتظر جمعه سیاه بودم تا یک خرید خوب از دیجی کالا یا بامیلو کنم و اون چیزایی که مدنظر داشتم رو با تخفیف بالا بگیرم و اما جمعه رسید توی اولین ورودم به هر دو سایت دیجی کالا و بامیلو انتظار داشتم مشکلی نداشته باشند و فکر بازدیدکنندگان بالا رو حتما کردند و با خیال راحت خرید کنم ولی متاسفانه یا بدبختانه یا بازدیدکنندگان زیاد بود یا فکری به حال سروراشون نکرده بودند و در اولین ورود هر دو سایت اصلا باز نشد چند بار رفرش زدم سریع به چند نفر تلگرام پیام دادم که برا من فقط این مورد هست یا برا اونا هم باز نمیشه چیزی که حدس زده بودم درست بود بعد از کلی کلنجار رفتن آخر تونستم وارد دیجی کالا بشم و سریع دنبال اون چیزایی که بودم رو پیدا کردم ولی…

ولی وضعیت خیلی بدتر شد اصلا همه چی درهم برهم شد هر دفعه صفحه رو ریفرش میزدم سبدخریدم عوض میشد اصلا باور نکردنی از یک تیم به اصلاح حرفه ای بعید هست جالب تر از همه بعد از کلی کلنجار رفتم ادامه سفارش خواستم آدرس رو ویرایش و موقعیت مکانی رو انتخاب کنم اصلا توی ویرایش مشخصات من نبود و کسی دیگه بود

منی که تبریز هستم ولی مشخصاتی که نشون میده ?

بازم با هزار زحمت اینم درستش کردم و ثبتش کردم ولی همچنان بامیلو در حال درجا زدن و باز نشدن بود کلا تعطیل بود ولی یه سر زدم به آمازون واقعا یک black friday واقعی و تمام و کمال بود و خیلی راحت بدون هیچ تاخیری بالا اومد و چه تخفیفایی داشت واقعا به این زجری که میکشیم و از سایت هایی که به اصلاح میخواستن black friday رو شبیه سازی کنند دلم سوخت و مهمتر از همه دلم به خودم سوخت که باید از سایت هایی که به جز مجبوریت باید خرید کنیم.

ولی ماجرا به اینجا ختم نشد و منتظر موندم که سفارشم به دستم برسه ولی چیزی که نباید اتفاق میافتاد افتاد:|

بله سفارشی که یکی از دوستان انجام داده بودن در همان روز و در همان ساعتی که با هم انجام دادیم و تقریبا با محصولات مشابه ماله ایشان رسید بعد از 2 روز ولی ماله بنده بدشناس بعد از چهار روز با یک پیامک متوجه شدم که از بنده به خاطر سفارشم درخواست نظر کرده:

دیجی کالا

مشتری گرامی، در جهت ارتقای کیفیت کالاها و خدمات لطفا با استفاده از لینک زیر نظر خود را در مورد کالاهای دریافتی با ما در میان بگذارید.

با سپاس

بیرون بودم و گفتم حتما سفارشم رسیده که این پیامک اومده تقریبا ساعت 9 شب بود که رسیدم خونه گفتم بیارین ببینم چی هست سفارشم ولی جوابی که شنیدم گقتند کسی چیزی نیاورده رفتم سراغ اپ دیجی کالا و بررسی کردم دیدم زده وضعیت سفارش: تحویل شده

آقا شما به جای من چیکار میکردین!؟

زنگ زدم به دیجی کالا یعنی کاش زنگ نمیزدم نفر 55 بودم و منتظر شدم و اوپراتور برداره و جواب بده یعنی خدایش بعد 10 دقیقه منتظر بودن و جوابی که به بنده دادن سفارش شما برای پیگیری به شعبه تبریز ارسال شد و منتظر بمانید…

یعنی خدایش یک شرکت یا کمپانی یا هرچی که اسمشو گذاشتن باید این همه اذیت بشی تا یه سفارشی دستت برسه یعنی در هر مرحله از سفارش باید اذیت بشی این نشون میده کیفیت فدای بعضی چیزا شده و فقط شعار هست و جمعه سیاه که البته برای ما ایرانی که الان وقتش نیست باید نزدیکای آخر سال که همه چیز یهویی گرون میشه باید ارزون بشه باید باشه نه براساس تاریخ میلادی که الان نزدیکای آخر سالشون هستن

فقط کاری که فروشگاه های اینترنتی ما بلد هستن تقلید هست زمانی که یک نفر میخواین استخدام کنین انواع تخصص ازشون میخوای ولی در آخر همه این تخصص ها جمعه سیاه معلوم شد و کلا سیستم داغون شد خدا روشکر میکنم که سفارشم درست ثبت شد وگرنه الان…

امیدوارم به همان اندازه که در استخدام هایتان سخت گیر هستین به همان اندازه هم پیگیر سفارشات باشین

ببینیم دیجی کالا بلاخره سفارش ما رو به دستمون میرسونه یا نه؟؟؟؟

البته یادم رفت بگم یه تجربه خوب هم داشتم سال پیش میخواستم آیفون 7 بخرم میدونستم دیجی کالا در زمینه گوشی موبایل حرف اول رو میزنه سفارش دادم و خیلی عالی و بدون هیچ اذیتی تحویل گرفتم و کیفیت محصول که در بازار نشون دادم و میگفتم از دیجی کالا گرفتم بدون بروبرگرد ازم میگرفتند.

پاسخ دهید